Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Αισχροκέρδεια και θράσος.........

Mετά από αρκετό καιρό αποφασίσαμε μαζί με την παρέα μου να διασκεδάσουμε σε γνωστό κατάστημα της Θεσσαλονίκης που εμφανίζονται καλλιτέχνες τις έντεχνης σκηνής (με αριστερές αντιλήψεις αλλά όπως θα διαπιστώσετε παρακάτω με δεξιές τσέπες)  και γνωστοί κωμικοί από τον χώρο της τηλεόρασης και του θεάτρου.
Αφού λοιπόν όλα κανονίστηκαν από μέρες πριν διότι αν δεν έχεις reserve δεν σου επιτρέπουν την είσοδο στο μαγαζί (παρανόμως βέβαια) καθίσαμε στο τραπέζι όπου δυστυχώς δεν είχαμε τις ''κατάλληλες γνωριμίες'' ώστε η θέα μας να  είναι η σκηνή και έτσι λοιπόν βλέπαμε τις κολόνες του καταστήματος δεν μας πείραξε σχεδόν καθόλου μιας και η παρέα ήταν άριστη......Μετά από λίγη ώρα μας επισκέφθηκε ο σερβιτόρος ο διάλογος που ακολουθεί τα λέει όλα:

ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: Καλησπέρα.....
ΕΓΩ: Καλησπέρα...
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: ποσά άτομα είστε?
ΕΓΩ: 8...
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ:  πρέπει να πάρετε 2 μπουκάλια υποχρεωτικά και 2-3 πιατέλες όπου χρεώνονται έξτρα.....
ΕΓΩ: (εκπληκτος!!) ορίστε????
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: πρέπει να πάρετε 2 μπουκάλια υποχρεωτικά και 2-3 πιατέλες οπού χρεώνονται έξτρα.....
 ΕΓΩ: έλα σε λίγο.....
έθεσα το θέμα στην παρέα όπως έχει.... εφόσον δεν ήθελε κάνεις μας να φάει  η λογική λέει ότι δεν παραγγέλνεις...σκεφθείτε λοιπόν σε όποιο μαγαζί μπαίνετε να σας υποχρεώνουν οι υπάλληλοι για το  τι πρέπει, πόσο και πότε να φάτε και βέβαια να πληρώσετε κάτι το οποίο δεν είναι ελεύθερη και καθαρά δική σας επιλογή...μετά από λίγο....

ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: Αποφασίσατε....?
ΕΓΩ: Ναι, θα μας φέρεις 1 βότκα και ένα ουίσκι χωρίς τις συνοδευτικές πιατέλες.......
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: Μας σας είπα πρέπει υποχρεωτικά να τα φέρω και τα συνοδευτικά........
ΕΓΩ: Κοίτα να δεις το εισιτήριο εισόδου λέει ελάχιστη κατανάλωση 3 εύρω......
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: εγώ υπάλληλος είμαι και σας μεταφέρω τις εντολές που έχω πρέπει να τα φέρω......
ΕΓΩ: να μεταφέρεις όσα σου είπα λοιπόν  στους υφισταμένους σου και να μας φέρεις ΜΟΝΟ τα ποτά διαφορετικά θα φωνάξουμε αστυνομία.........
ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ: (με εκφοβιστικό ύφος) θα το μεταφέρω στην πόρτα......

μετά από 20 λεπτά περίπου και αφού η διάθεση μας έχει πέσει αισθητά από  τα παραπάνω γεγονότα επιστρέφει ο σερβιτόρος μονό με τα ποτά χωρίς να υπάρχει κάποιος άλλος ουσιώδεις διάλογος......

το πρόγραμμα ξεκίνησε και οι καλλιτέχνες μας καλωσορίζουν σατιρικά λέγοντας προς όλους μας  ότι και σεις εκεί πίσω που δεν βλέπετε θα πληρώσετε το ίδιο ποσό με αυτούς κάθονται μπροστά και  είχε απόλυτο δίκιο....
 καθώς η ώρα πέρνα στο διπλανό τραπέζι καθότανε ένα ζευγάρι νέων περίπου 20 χρόνων ξαφνικά πάει ο σερβιτόρος οπού είχe πάρει  νωρίτερα εντολές από τον μετρ και του λέει ότι πρέπει να σηκωθεί και να πάει σε άλλο τραπέζι  όπου κάθοταν ένα άλλο άγνωστο ζευγάρι σε αυτούς.....αφου υπάρχει ένας έντονος διάλογος μεταξύ τους το  ζευγάρι σηκώνετε και πράγματι πάει και κάθετε με τους άγνωστους.... Στο τραπέζι τους κάθισε  μια  άλλη παρέα τεσσάρων ατόμων που ευχαριστούσε πολύ τον μετρ.......

τα συμπεράσματα δικά σας για τους  αριστερούς καλλιτέχνες, τα παιδιά του λαού με τα  μαύρα πουκαμισα  άλλα και για τους επιχειρηματίες με τις φασιστικές μεθόδους αισχρού κέρδους......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου