ΑΝΝΑ ΦΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗ : " Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Μια εκ της συμμορίας των προδοτών είναι και η Άννα Φραγκουδάκη Καθηγήτρια, του Πανεπιστημίου Αθηνών, επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος της Ευρωπαϊκής 'Ενωσης "Εκπαίδευση Μουσουλμανοπαίδων" στα Γυμνάσια της Θράκης και φυσικά Υπέρμαχος του πρόστυχου βδελύγματος, του βιβλίου της Ιστορίας της ΣΤ΄ Δημοτικού.
Δείτε μερικά αποσπάσματα από ομιλίες της:
"...πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όσοι φωνάζουν πως τη σημαία πρέπει να την κρατούν χέρια Ελλήνων είναι απολύτως συνεπείς με το πρότυπο πατριωτισμού που συμβολίζει ο εορτασμός με τη στρατιωτική παρέλαση των μαθητών, πρότυπο άλλων εποχών, όταν η εθνική πολιτική διεκδικούσε εδάφη και ήταν επεκτατική, τότε που το σχολείο έπρεπε να προετοιμάζει στρατιώτες."
Όπως καταλάβατε ο Κολοκοτρώνης και οι αγωνιστές του ΄40 είχαν "επεκτατική πολιτική" σύμφωνα με την κυρία (της κάνουμε και κοπλιμέντο αποκαλώντας την έτσι). Γ ια αυτήν δεν υπήρξε ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ και ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ , όχι οι Γερμανοί κι οι Τούρκοι δεν ήταν επεκτατικοί ιμπεριαλιστές και σφαγείς του γένους μας, ΕΜΕΙΣ είμασταν κατακτητές που θέλαμε την ΛΕΥΤΕΡΙΑ μας και την ΕΛΛΑΔΑ μας πίσω. Και συνεχίζει το εμετικό της παραλήρημα, αναφέροντας ειρωνικά σε άλλο σημείο:
". Όποιος κρατάει τη σημαία πρέπει να είναι έτοιμος νασκοτώσει και να σκοτωθεί για την πατρίδα."
Για ποιον ήθελες να σκοτωθεί μαντάμ; Για τον τούρκο που στηρίζεις στην Θράκη λυσσαλαία έχοντας το θράσσος να μιλάς για μειονότητες σε Ελληνικό έδαφος;
" Το ελληνικό σχολείο είναι ακόμα σήμερα παγιδευμένο στην εθνικιστική μυθολογία του 19ου αιώνα, δηλαδή στουςεθνικούς μύθους που νομιμοποιούν τη διεκδίκηση εδαφών και προετοιμάζουν τους επεκτατικούς πολέμους. Τα βιβλία ιστορίας σε όλο το σχολείο, δημοτικό γυμνάσιο και λύκειο, έχουν αναλυθεί επιστημονικά και έχει επισημανθεί ότι καλλιεργούν μια εθνική ταυτότηταεύθραυστη και ανασφαλή, απολύτως ακατάλληλη για να βαδίσουν οι νέες γενιές στο ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας. "
Το "επιστημονικά" δεν μας εξηγεί απο ποιούς έχει αναλυθεί , γιατί ονομάζει του συναφιού της προδοτικά νεοταξικά μιάσματα, τα οποία προσεχώς θα περιλάβουμε ένα ένα για να φέρουμε σε δημόσια θέα με ποιούς έχουμε να κάνουμε. Όσο τους "εθνικούς μύθους" ο Καραϊσκάκης γι αυτήν και ο Αθανάσιος Διάκος ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίαςκαι οι "επεκτατικοί πόλεμοι" ήταν η απελευθέρωση και το πέταγμα του τουρκικού και γερμανικού ζυγού.
Πώς θέλετε να βαδίσετε με ήρωες προγόνους στο όραμα της νεοταξικής Ευρώπης που θέλει μαζανθρώπους;Αυτά μας λέει και κρίνει ακατάλληλα τα παιδιά που θαγαλουχηθούν με τέτοια πρότυπα. Δεν είναι καλά εξαρτήματα στην Οργουελική μηχανή πώς να το κάνουμε. Και φυσικά αναλαμβάνει η κυρία τερατούργημα να φέρει σε πέρας την αποστολή.
Όσοι έχετε γερά νεύρα διαβάστε το ολόκληρο εδώ
Βρήκαμε πολλά τέτοια κατάπτυστα άρθρα της για την Ελληνική ιστορία αλλά και για αναφορές και διαλέξεις για μειονότητες εν Ελλάδι , αλλά διαλέξαμε κάτι μικρό για να διατηρήσουμε τα νεύρα σας σε καλή κατάσταση και το σάλιο σας ακέραιο πριν ολοκληρώσετε την ανάγνωση.
Οι σύγχρονοι γεννίτσαροι είναι άνευ προηγουμένου και το θράσος τους απυθμένο, γιατί η Ελληνική Πολιτεία συνεχίζει να τους έχει στους κόλπους της και να αποφασίζουν αυτά ταμιάσματα για την εκμάθηση της ιστορίας των παιδιών μας;
Και κάτι τελευταίο και δείτε το από την εύθυμη πλευρά του πράγματος
Σε ημερίδα του Πανεπιστημίου λέει:
" Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο."
Προφανώς εκείνη τη μέρα πέρασε απο καθρέπτη και είδε το είδωλό της πριν βγάλει τα εμέσματα από το στόμα της αλλά για να την καθυσηχάσω της λέω πως δεν ανήκει στο Ελληνικό γένος οπότε ας κάνει ένα τεστ DNA για την επιβεβαίωση.
Και για του λόγου το αληθές:
Αναζητείται ο καθρέπτης (έστω και σπασμένος) που την αντίκρυσε προτού προβεί στην παραπάνω ανακοίνωση γιανα μας επιβεβαιώσει τι πίκρα έφαγε εκείνη την ώρα!
Δείτε μερικά αποσπάσματα από ομιλίες της:
"...πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι όσοι φωνάζουν πως τη σημαία πρέπει να την κρατούν χέρια Ελλήνων είναι απολύτως συνεπείς με το πρότυπο πατριωτισμού που συμβολίζει ο εορτασμός με τη στρατιωτική παρέλαση των μαθητών, πρότυπο άλλων εποχών, όταν η εθνική πολιτική διεκδικούσε εδάφη και ήταν επεκτατική, τότε που το σχολείο έπρεπε να προετοιμάζει στρατιώτες."
Όπως καταλάβατε ο Κολοκοτρώνης και οι αγωνιστές του ΄40 είχαν "επεκτατική πολιτική" σύμφωνα με την κυρία (της κάνουμε και κοπλιμέντο αποκαλώντας την έτσι). Γ ια αυτήν δεν υπήρξε ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΡΚΟ και ΓΕΡΜΑΝΟ ΚΑΤΑΚΤΗΤΗ , όχι οι Γερμανοί κι οι Τούρκοι δεν ήταν επεκτατικοί ιμπεριαλιστές και σφαγείς του γένους μας, ΕΜΕΙΣ είμασταν κατακτητές που θέλαμε την ΛΕΥΤΕΡΙΑ μας και την ΕΛΛΑΔΑ μας πίσω. Και συνεχίζει το εμετικό της παραλήρημα, αναφέροντας ειρωνικά σε άλλο σημείο:
". Όποιος κρατάει τη σημαία πρέπει να είναι έτοιμος νασκοτώσει και να σκοτωθεί για την πατρίδα."
Για ποιον ήθελες να σκοτωθεί μαντάμ; Για τον τούρκο που στηρίζεις στην Θράκη λυσσαλαία έχοντας το θράσσος να μιλάς για μειονότητες σε Ελληνικό έδαφος;
" Το ελληνικό σχολείο είναι ακόμα σήμερα παγιδευμένο στην εθνικιστική μυθολογία του 19ου αιώνα, δηλαδή στουςεθνικούς μύθους που νομιμοποιούν τη διεκδίκηση εδαφών και προετοιμάζουν τους επεκτατικούς πολέμους. Τα βιβλία ιστορίας σε όλο το σχολείο, δημοτικό γυμνάσιο και λύκειο, έχουν αναλυθεί επιστημονικά και έχει επισημανθεί ότι καλλιεργούν μια εθνική ταυτότηταεύθραυστη και ανασφαλή, απολύτως ακατάλληλη για να βαδίσουν οι νέες γενιές στο ευρωπαϊκό μέλλον της χώρας. "
Το "επιστημονικά" δεν μας εξηγεί απο ποιούς έχει αναλυθεί , γιατί ονομάζει του συναφιού της προδοτικά νεοταξικά μιάσματα, τα οποία προσεχώς θα περιλάβουμε ένα ένα για να φέρουμε σε δημόσια θέα με ποιούς έχουμε να κάνουμε. Όσο τους "εθνικούς μύθους" ο Καραϊσκάκης γι αυτήν και ο Αθανάσιος Διάκος ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίαςκαι οι "επεκτατικοί πόλεμοι" ήταν η απελευθέρωση και το πέταγμα του τουρκικού και γερμανικού ζυγού.
Πώς θέλετε να βαδίσετε με ήρωες προγόνους στο όραμα της νεοταξικής Ευρώπης που θέλει μαζανθρώπους;Αυτά μας λέει και κρίνει ακατάλληλα τα παιδιά που θαγαλουχηθούν με τέτοια πρότυπα. Δεν είναι καλά εξαρτήματα στην Οργουελική μηχανή πώς να το κάνουμε. Και φυσικά αναλαμβάνει η κυρία τερατούργημα να φέρει σε πέρας την αποστολή.
Όσοι έχετε γερά νεύρα διαβάστε το ολόκληρο εδώ
Βρήκαμε πολλά τέτοια κατάπτυστα άρθρα της για την Ελληνική ιστορία αλλά και για αναφορές και διαλέξεις για μειονότητες εν Ελλάδι , αλλά διαλέξαμε κάτι μικρό για να διατηρήσουμε τα νεύρα σας σε καλή κατάσταση και το σάλιο σας ακέραιο πριν ολοκληρώσετε την ανάγνωση.
Οι σύγχρονοι γεννίτσαροι είναι άνευ προηγουμένου και το θράσος τους απυθμένο, γιατί η Ελληνική Πολιτεία συνεχίζει να τους έχει στους κόλπους της και να αποφασίζουν αυτά ταμιάσματα για την εκμάθηση της ιστορίας των παιδιών μας;
Και κάτι τελευταίο και δείτε το από την εύθυμη πλευρά του πράγματος
Σε ημερίδα του Πανεπιστημίου λέει:
" Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο."
Προφανώς εκείνη τη μέρα πέρασε απο καθρέπτη και είδε το είδωλό της πριν βγάλει τα εμέσματα από το στόμα της αλλά για να την καθυσηχάσω της λέω πως δεν ανήκει στο Ελληνικό γένος οπότε ας κάνει ένα τεστ DNA για την επιβεβαίωση.
Και για του λόγου το αληθές:
Αναζητείται ο καθρέπτης (έστω και σπασμένος) που την αντίκρυσε προτού προβεί στην παραπάνω ανακοίνωση γιανα μας επιβεβαιώσει τι πίκρα έφαγε εκείνη την ώρα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου